دوشنبه، 15 آبان 1402 - 14:21

خبر خوب:

در خواست مدیریت پسماند از کرجی ها : آمار چرخ دستی ها را بدهید!

چرخی های دوره گرد و زباله پخش کن های شهر جمع آوری می شوند

آیین باور -چنانچه این فراخوان با پشتوانه و برنامه ریزی هدفمند و نظارت دنبال شود، می تواند یکی از شاهکارهای شهرداری شود و زهر جمع کردن بی دلیل سطل‌های زباله و کثیف تر شدن خیابانها با همکاری مثلث شهرداری ، چرخی ها و مردم را تا حدودی بی اثر کند.شورای قبل بدونه آمادگی و آموزش مردم و نیروهای شهرداری سطل ها را جمع کرد و الان چهار سال است شهر سفره ضیافت موشها و زباله گردهاست.

محمد رضا خسروی گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده چرخ دستی در سطح کلانشهر کرج موضوع را از طریق راه های ارتباطی سازمان، گزارش کنند. برای این کار یک آدرس ایمیل هم ذکر شده . 

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی چرخ دستی‌ها، گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، در نظر دارد با هدف تغییر رویکرد جمع آوری پسماندهای با ارزش و جلوگیری از فعالیت چرخ دستی‌ها، زباله گردها و مراکز تفکیک زباله از شهروندان فهیم و دوستدار محیط زیست کمک بگیرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ضمن اشاره به ضرورت همکاری شهروندان در اجرای طرح تفکیک از مبدا، اظهار کرد: همکاری شهروندان و تفکیک پسماند از درب منازل و تحویل زباله های تفکیک شده به عوامل سازمان پسماند، کمک شایانی به جلوگیری از زباله گردی و تردد چرخ دستی‌های غیر مجاز در سطح شهر است.

خسروی اضافه کرد: به جهت نظارت بیشتر و کنترل عوامل غیرمجاز و کودکان کار و همچنین ساماندهی چرخ دستی ها با بررسی طرح‌ها و راهکارهای مختلف، مدل جدید چرخ دستی‌ها و پوشش عوامل تفکیک همانند پاکبان‌های مناطق طراحی شد و به پیمانکاران مربوطه ابلاغ شد تا زین پس با استفاداه از آنها عوامل تفکیک مجاز در سطح شهر قابل شناسایی باشند.

این مقام مسؤول افزود: انتظار داریم هریک از شهروندان در صورت مشاهده موارد فوق از طریق یکی از راه‌های ارتباطی سازمان مدیریت پسماند اعم از سامانه 137، شماره تماس 026-32801082 و یا  pasmand.karaj@gmail.com ارسال کنند.


کدخبر: 1372