یکشنبه، 28 آبان 1402 - 10:47

3 مدرسه خیرساز در کرج به بهره برداری رسید

استاندار البرز گفت: ۸۰ مدرسه با وعده ریاست جمهور افتتاح شد و ۳۶ مدرسه در حال ساخت است.

آیین باور - مجتبی عبداللهی با حضور وزیر آموزش و پرورش و در حاشیه آیین بهره برداری از مدارس خیرساز مشارکتی ۱۲ کلاسه شهرهای نظرآباد و  کرج گفت:  مصمم هستیم با پیگیری مضاعف و جلب مشارکت شهرداری‌ها در تامین اراضی ، تعهدات خود را در ساخت ۲۰۰ مدرسه به نتیجه برسانیم.

وی روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در گفتگو با خبرنگاران افزود: این ۳ مدرسه با مشارکت ویژه خیرین محترم مدرسه ساز به مرحله بهره برداری رسید. در این استان با توجه به تعامل ویژه سازمان نوسازی مدارس کشور و مشارکت پرشور خیرین مدرسه ساز، تحولات بزرگی در قالب نهضت مدرسه سازی شکل گرفت.

استاندار البرز گفت: در شهرستان طالقان یک مدرسه خیرساز دیگر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

همچنین رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در این تور بهره برداری از مدارس با بیان اینکه استاندار حامی و محرک مدرسه سازی در البرز است، گفت: استان البرز به لحاظ سرانه فضای آموزشی جزو استانهای آخر است که با تدابیر دولت سیزدهم و تلاش ها و همراهی های بی وقفه استاندار البرز در تلاش برای حل این مشکل هستیم.

حمیدرضا خانمحمدی افزود: تاکنون ۷۸ پروژه آموزشی با ۷۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم در استان تکمیل و بهره برداری شده و ۳۴ پروژه دیگر در حال احداث است.

وی تاکید کرد: رشد فزاینده جمعیت را در البرز به واسطه مهاجرت پذیری بالای آن شاهد هستیم که تاثیرات خود را در حوزه تراکم دانش آموزی دارد.در تلاش هستیم تراکم دانش آموزی کشور را به ۲۵ نفر برسانیم.


کدخبر: 1402