جمعه، 03 آذر 1402 - 13:14

در حاشیه نمایشگاه “رویداد تا ثریا”

عمار ایزدیار: بستر دانشگاه آماده باشد،فن آوری به توازن می رسد

پارلمان شهری از ایده های قابل تجاری شدن در راستای نظام مسائل شهر حمایت میکند

آیین باور -سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه بازدید از نمایشگاه “فن بازار و رویداد تا ثریا” که به مناسبت هفته فناوری در مرکز آموزش علمی کاربردی قند کرج دایر است، گفت: ایده های خلاقانه دانشجویان قابلیت تجاری شدن دارند و می توانیم در راستای تولید ناخالص ملی‌کشور، از محصولات فناور بهره مند شویم.

وی یادآور شد:  در این نمایشگاه حوزه صنعت، مواد غذایی، فناوری وIT  ( ساخت پرینترهای سه بعدی) بسیار توانمند ظاهر شدند و طراحی و ایده‌های بسیار خوبی ارائه کردند، در هزاره سوم درحوزه های نیاز جامعه امروز می توانیم جزو کشورهای پیشرو انقلاب چهارم صنعتی باشیم و به نقطه مطلوب یا همان تا ثریا برسیم.

سخنگوی شورای شهر کرج در بخش دیگری ضمن ابراز تشکر از مرکز آموزش بین المللی علمی کاربردی قند کرج یادآور شد: زمانی که مراکز دانشگاهی بستر چنین برنامه‌ای را فراهم می کنند مدیران حوزه صنعت نیز حضور می‌یابند و در واقع  رویدادهایی از جنس فناوری و ایده ها، به توازن مناسبی می رسد همین تجمیع درست، نقطه عطف و وصل می شود. 

وی تاکید کرد: ما امروز در مقابله با جنگ هیبریدی قرار داریم که یک پایه آن اقتصاد است اگر می خواهیم در مبارزه جنگ اقتصادی ایران پیروز میدان باشد ، چاره ای جز حمایت و تجاری سازی  این ایده ها نیست.


کدخبر: 1422