شنبه، 18 آذر 1402 - 16:01

طرح آبرسانی نظرآباد و اشتهارد بازدید شد

طرح آبرسانی به شهرهای نظرآباد و اشتهارد از سد طالقان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور مورد بازدید قرار گرفت.

 همزمان با سفر رئیس جمهور به البرز، دکتر هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به همراه مهندس ذوالفقار مهدیزاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور و مهندس حمید رضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای البرز از روند اجرای  طرح آبرسانی شهرهای نظرآباد و اشتهارد بازدید کردند.

هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور از طرح آبرسانی به شهر نظرآباد و احداث مخزن 5000 مترمکعبی، خط توزیع اصلی  به طول 2800 متر به اقطار 300 و 400 با جمعیت تحت پوشش 35 هزار نفر با هدف بهره مندی مردم نظرآباد از آب شرب سد طالقان و جبران سرانه کمبود مخزن در مواقع پیک مصرف به هزینه کرد 50 میلیارد تومان خبر داد.

همچنین مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای البرز از حفر و تجهیز 4 حلقه چاه در منطقه نظرآباد با پیش بینی 70 لیتر در ثانیه تا انتهای سال خبر داد و افزود: احداث این تصفیه خانه برای جبران کمبود آب کلانشهرهای کرج و فردیس اولویت اول شرکت مهندسی آبفا کشور در استان البرز بوده که تلاش می شود تا از حداکثر ظرفیت قانونی منابع مالی بودجه مورد نیاز این طرح بالغ بر 400 میلیارد تومان استفاده شود. 

وی گفت: ظرفیت این تصفیه خانه 570 لیتر در ثانیه بوده وجعیت معادل 220 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

به گفته او این طرح جزو مصوبات سفر اول ریاست جمهوری بوده و درصورت تحقق منابع مالی در تمامی جبهه ها فعال می باشد و امید است تا قبل از خرداد 1403 مدول اول آن وارد مدار شود.


کدخبر: 1455