شنبه، 02 دی 1402 - 18:39

استاندار البرز اخطار داد:

بازار استان به هیچ وجه نباید رها شود

جهادکشاورزی و دستگاه نظارتی تولید و تامین مرغ، با تمام قوا وارد میدان شوند و با هر گونه تخلفی مقابله کنند.

 آیین باور - مجتبی عبداللهی روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ، به مسئولان و متولیان تهیه و تامین کالاهای اساسی استان اخطار جدی داد و گفت: شخصا روزانه و سرزده از مراکز عرضه و روند تامین کالا بازدیدخواهم داشت.

وی صراحتا گفت: تمامی روند تولید، توزیع و عرضه در بازار باید زیر ذره بین مدیران مربوطه بوده و در خصوص هر گونه خللی پاسخگو باشند. بازار استان به هیچ وجه نباید رها شود. 

عبداللهی گفت: از این پس نظارت بر روند فعالیت ها با اهتمام ویژه ای صورت می گیرد لذا قرارگاه تنظیم بازار استان راه اندازی شود 

شهرداری ها باید جایگاه‌هایی را برای عرضه محصولات تنظیم بازار اختصاص دهند، همچنین اماکنی در نقاط مختلف استان برای عرضه کالاهای اساسی پیش بینی و آماده سازی می شود. 

استاندار البرز گفت: چرخه تامین تا عرضه کالا در استان باید بدون هیچ نقصی طی شود و متولیان امر باید اشراف کامل بر این امر داشته باشند و کمبودها را جبران کنند.جلسات ستاد تنظیم بازار هر هفته برگزار می‌شود و اجرای مصوبات، مورد ارزیابی قرار می گیرد. 

این مسئول تاکید کرد: مرغ باید با نرخ مصوب در استان عرضه شود و خارج از این نرخ تخلف محسوب می‌شود و جهادکشاورزی و دستگاه های نظارتی باید رسیدگی کرده و پاسخگو باشند.

وی افزود: مردم به ما اطمینان دارند و نباید خدشه ای به این باور وارد شود بنابراین تمامی موارد را با حساسیت ویژه دنبال می کنم.


کدخبر: 1486