یکشنبه، 03 دی 1402 - 17:09

افزایش متمم بودجه، در حوزه تدبیر مدیریت نیست

عمده افزایش متمم بودجه ناشی از اجرای قوانین فرادستی است.

آیین باور _ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرج در جلسه کمیسیون تلفیق، از شهردار خواست تا در گزارش بررسی بودجه و متمم دقت و به نقاط قوت و نقاط ضعف توامان پرداخته شود تا در نگارش بودجه سال آتی واقعیت های جاری ملموس تر شوند.

چپردار گفت: افزایش 1500 میلیارد تومان در متمم بودجه ناشی از قوانین فرادستی بوده است و آن را نباید در حوزه تدابیر مدیریتی ملحوظ نمود.

او یاد آور شد:  ۴۷۰میلیارد مالیات بر ارزش افزوده و ۸۳۰ میلیارد در اجرای تبصره شش قانون بودجه ۱۴۰۲ که مجموعا معادل ۱۳۰۰ میلیارد از افزایش متمم بودجه ناشی از آن است.

همچنین در افزایش هزینه های پرسنلی نیز آن بخشی که برابر قوانین فرا دستی بوده قابل قبول می باشد ولیکن سایر موارد که ناشی از سلیقه های مدیریتی  یا فارغ از مصوبات شورای اسلامی شهر باشد،مورد تایید نیست.

چپردار خطاب به شهردار کرج گفت: قبلا در صحن علنی شورا تذکر رسمی داده ام. یکی از چالش های پیش رو در هزینه‌های  بودجه مربوط به آرای محاکم حقوقی، املاک و سلیقه های نا صواب پرداخت نا عادلانه به کارکنان است.

وی افزود: در شورای شهر  قائل به ارتقاء معیشت همه پرسنل و احصا حقوق قانونی همه کارکنان بدون تبعیض یا اعمال سلیقه های ناصواب هستیم.


کدخبر: 1487