پنجشنبه، 14 دی 1402 - 13:29

نمایشگاه عکسی برای همگان:

صدای پای خزان در سطح شهر اکران شد

به زودی نمایشگاه دیگری در شهر برپا می شود.

آیین باور- نمایشگاه گروهی عکس "صدای پای خزان" به همت شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری در مجتمع میلاد البرز برگزار شد. از میان ۳۰۰ اثر ارسالی،۵۷ اثر با رای هیئت داوران به نمایشگاه راه یافت .  استقبال عمومی  این نمایشگاه منجر شد شهرداری کرج در حرکتی زیبا  ۲۲ اثر را جهت نصب در تابلو های بزرگ شهری انتخاب و در معرض دید شهروندان قرار دهد.

 زرگر رییس شورای عکاسی ضمن تقدیر از همکاری فرهنگی شهرداری کرج که باعث معرفی هنرمندان شاخص البرزی وانگیزه مضاعف به سایر هنرمندان شده است گفت: شاخص ترین عکس‌های پاییزی چهارگوشه کشورمان در معرض دید هموم قرار گرفت و جلوه بصری تابلوهای شهری را تغییر داد.

وی افزود: همین تفاوت و تغییر باعث حال خوب شهروندان البرزی شد و در همین راستا جشنواره ها و نمایشگاه های عکس با موضوعات مختلف ادامه خواهد داشت.

وی گفت: به پشتوانه علمی و فنی همکاران پر توانم در هسته اصلی "شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی استان" البرز برآنیم که با برنامه‌ریزی صورت گرفته جشنواره های تخصصی ونمایشگاه های کیفی دیگری در اشل ملی وبین المللی برگزار نمائیم.

گفتنی است کتاب "صدای پای خزان" توسط هنرمندان شورا در حال طراحی هست و تصمیم برآن است که به صورت دو زبانه با طراحی فاخر و چاپ نفیس در قطع خاص چاپ شود تا قدم دیگری در راستای حمایت از هنرمندان صاحب سبک البرز برداشته شود.




کدخبر: 1492

خبرنگار: مهدی حسنی