پنجشنبه، 14 دی 1402 - 14:33

معاون حمل و نقل سازمان راهداری :

از حضور سرمایه گذار ساخت پایانه بار استقبال می کنیم

برای تحقق این هدف سازمان حمایت‌های لازم را از بخش خصوصی انجام می‌دهد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای ابراز امیدواری کرد شرایطی ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در موضوع ساخت پایانه بار استان فراهم شود. 

وی یادآور شد: برای تحقق این هدف سازمان حمایت‌های لازم را از بخش خصوصی انجام می‌دهد.

حمیدرضا شهرکی در جلسه هم‌اندیشی مدیران ارشد بخش حمل و نقل سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای با تشکل‌های صنفی بخش کالا و مسافر البرز گفت: 800 هزار شغل مستقیم داریم که باتوجه به تنوع خدمات این بخش قاعدتا مسائل و مشکلات نیز به تبع گستردگی فعالیت زیاد است.

وی تصریح کرد: نیاز است کسانی که در خط اجرا و پیش برنده اصلی امور این حوزه هستند تبادل نظر کنند تا روند تصمیم‌سازی مناسب و بهینه برای رفع مشکلات و توسعه این بخش تسهیل شود.

شهرکی گفت: مدیران تشکل‌ها به دنبال پیگیری حقوق زیرمجموعه خود و رفع مشکلات هستند و تشکیل مستمر این جلسات در استان‌های مختلف باعث می‌شود که آنها فرصت بیشتری برای گفت‌وگو داشته باشند. شرکت‌های دانش‌بنیان وارد میدان شده‌اند و با ارائه خدمات به نوعی برای پیشبرد اهداف این بخش ایفای نقش می‌کنند تا مشکلات را برطرف و بهره‌وری در بخش حمل و نقل را ارتقا دهند.

وی توضیح داد: بر اساس قانون سهم بهینه، سازمان برای سرمایه‌گذاری در احداث پایانه‌ها منع شده است و این فضا باید در چارچوب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دنبال شود.

این مسئول گفت: در این استان باید ساخت تیرپارک‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها برای پایانه‌های عمومی دنبال شود. همچنین شرایطی ایجاد شود تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت این اماکن در این استان وارد میدان شوند که برای تحقق این هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شرایط لازم را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم خواهد کرد.


کدخبر: 1494