چهارشنبه، 16 اسفند 1402 - 16:01

استخر ذخیره آب در بهشت سکینه افتتاح شد

ایجاد محیط آرام بخش در آرامستان‌ها باعث تلطیف فضا می‌شود

مریم قهرمانی در جریان بازدید از پروژه‌های مختلف آرامستان بهشت سکینه(س) از جمله استخر جدیدالاحداث که در این مجموعه احداث و به تازگی بهره‌برداری شده، گفت: این اقدام در راستای ذخیره‌سازی روان آب‌ها و آب‌های حاصل از بارش برف و باران در بهشت سکینه(س)، بسیار قابل تقدیر است که‌امید می‌رود در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: افرادی که به آرامستان مراجعه می‌کنند، با از دست دادن عزیز خود، داغ سنگینی بر دل آن‌ها نشسته است و نیاز به حضور در محیطی آرام بخش دارند تا بتوانند دردهای خود را التیام بخشند که جا دارد از دغدغه‌مندی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج در راستای ایجاد محیطی آرام بخش برای زائران اهل قبور تشکر و قدردانی کنم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: با اجرای پروژه فضای سبز، سنگ فرش، چمن کاری، نصب صندلی و... در حاشیه استخر جدیدالاحداث در بهشت سکینه(س)، این فضا به محیطی آرام بخش جهت حضور زائران اهل قبور تبدیل می‌شود که کمک شایانی در تلطیف فضای آرامستان دارد.

عمار ایزدیار نیز در جریان بازدید گفت: به واسطه نوع خدمات این مجموعه، روزانه تعداد زیادی از خانواده‌های سوگوار در آرامستان حضور پیدا می‌کنند که هم اکنون به بهترین نوع ممکن به کار آن‌ها رسیدگی می‌شود.

وی افزود: تداوم کیفیت ارائه خدمات در این مجموعه به خانواده‌های عزادار و مراجعه‌کنندگان در دستور کار مدیریت شهری است.

همچنین: یکی از خدمات ارزنده در این سازمان، ارتقای ناوگان حمل و نقل متوفی است که با خرید ۱۰ دستگاه ون وانا این امر محقق شد و هم اکنون این آمبولانس‌ها در حال تجهیز هستند.

به گفته وی، پروژه احداث ساختمان جدید متوفیات، احداث چندین استخر ذخیره آب و نگاه ویژه به تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن در کمترین زمان در این مجموعه از دیگر اقدامات مثبت و رو به جلو بوده است.


کدخبر: 1574