سه‌شنبه، 29 اسفند 1402 - 17:40

صدور و تمدید 93 فقره پروانه بهره برداریدر نظر آباد

رئیس اداره صمت شهرستان نظرآباد، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال 1402 ارائه کرد.

اصغرسیفی گفت: با توجه به قابلیت ها و مزایای این شهرستان از جمله همجواری با استان های تهران و قزوین، دسترسی به راه های مواصلاتی ترانزیت کالا، وجود دو شهرک صنعتی فعال (نظرآباد و سپهر) و همچنین دو شهرک در دست اقدام (نجم آباد و نظرآباد 2)، وجود فرودگاه آزادی، وجود بزرگترین دامداری صنعتی کشور، قطب تولید محصولات کشاورزی، وجود جاذبه های گردشگری و بافت تاریخی و همچنین وجود مراکز آموزش عالی باید به این شهرستان نگاه ویژه داشت.

وی ادامه داد: در بخش صنعت، شهرستان نظرآباد با دارا بودن 426 واحد صنعتی فعال و 30 واحد صنعتی در حال احداث که تعداد 6 واحد آنها با سرمایه گذاری خارجی در حال احداث است از جایگاه ویژه ای در استان قرار دارد.

سیفی گفت: در این مدت 35 پروانه بهره برداری، 47 جواز تاسيس، 48 اصلاح پروانه و 11 تغییر نام پروانه صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به عملکرد این اداره در سال 1402 در بخش تجارت افزود: در این بخش نیز از 8هزار و 500 واحد صنفی و تولیدی بازرسی بعمل آمده و برای 170 متخلف تشکیل پرونده شده است، همچنین 450 شکایت از طریق سامانه 124 واصل شد که به همه آنها رسیدگی شد. 

رئیس اداره صمت نظرآباد ادامه داد: از ابتدای سال جاری 950 گشت مشترک بازرسی با همکاری فرمانداری، جهاد کشاورزی، بهداشت، اتاق اصناف، دامپزشکی، اتحادیه ها و پلیس اماکن عمومی انتظامی شهرستان صورت گرفته است.

سیفی در پایان از تلاش یکساله همکاران خود در اداره صمت شهرستان نظرآباد تشکر و گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در شهرستان و همچنین حمایت های دکتر محمد انصاری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تعداد 5هزار تعهد یکساله ثبت اشتغال در سامانه رصد 5هزار و 10 مورد ثبت شد که خبر از تحقق 100درصدی این مهم می‌دهد.


کدخبر: 1594