جمعه، 17 فروردین 1403 - 14:09

ایمنی گردشگران اولویت راهداری :

تجهیزات ایمنی 3600 اتوبوس درالبرز بازدید شد

کارشناسان حمل و نقل راهداری البرز ناوگان اتوبوس رانی را تحت نظارت دارند.

آیین باور  - رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از نظارت و کنترل سه هزار و 600 ناوگان اتوبوسی توسط طی اجرای طرح راهداری نوروزی امسال خبر داد.

پیمان بختیاری با اشاره به اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در سطح محورهای مواصلاتی استان همزمان با سفرهای نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ابتدای این طرح (۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا 15 فروردین ۱۴۰۳) به طور میانگین روزانه 180 و در مجموع سه هزار و 600 دستگاه ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک بازرسی و کنترل شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای ایمنی در تردد ناوگان اتوبوسی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، توسط این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در پایانه‌ مسافربری شهید کلانتری، پاسگاه‌های پلیس راه و در طول محورهای مواصلاتی در ایام اجرای طرح نوروزی انجام شد.

این مسئول بیان کرد: بیشترین تخلف احصا شده در بازدیدهای انجام شده در خصوص تجهیزات ایمنی بوده که تذکرات لازم به رانندگان و شرکت‌های مسافربری ارائه شد که درصورت مشاهده مجدد این تخلفات، متخلفین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات معرفی می‌شوند.


کدخبر: 1610