یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 23:00

انصاری صندلی ارشاد را ترک کرد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی شد.

آیین با ور-  روز شنبه مورخه ۲۹ اردیبهشت در شرایطی که عملکرد مدیرکل سابق جابرانصاری در میان اهالی هنر و رسانه نامطلوب ارزیابی می شد، صندلی مدیرکلی با عنوان سرپرست جدید به فرد دیگری رسید که گفته می شود رزومه اش تنها در زمینه کتابداری است و بومی هم نیست.

اینکه استان البرز در جوار پایتخت اصلا چرا وجود دارد و اگر مزاحم است چرا دوباره شهرستان نمی شود اگر مستقل است چرا نیروی بومی به خود نمی بیند! جوابی ندارد.

به هر روی مراسمی  با حضور سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرزو سایر مسئولین و تعدادی از اهالی فرهنگ و رسانه آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد. 

ولی پوری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز موضوع فرهنگ را زیربنای همه امور کشور دانست و گفت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ضرورت توجه به آن بسیار حیاتی است. به تبع آن مهم ترین دغدغه و وظیفه برای مسئولین و همچنین آحاد مردم به ویژه اهالی فرهنگی، رسانه و هنر است.

باید دید مدیرجدید حکم می گیرد یا خیر؟ اگر بله چه خواهد کرد. چه قدر زمان از دست خواهد رفت تا با 500 خبرنگار و همین تعداد هنرمند و کارمند آشنا شود . و چه زمنی فرصت می کند کار های محوله را آغاز کند.

کدخبر: 1738