یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 14:37

معاون اجتماعی استاندار البرز:

کاروانسرای شاه عباسی مجموعه ای فاخر است

کاروانسرا می تواند قلب برگزاری رویدادهای فرهنگی باشد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج با اشاره به اینکه شهرستان کرج ظرفیت های زیادی در زمینه صنایع دستی و گردشگری دارد، اظهار کرد:  بنای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی مجموعه ای بزرگ و زیبا در دل شهر کرج است که می‌تواند جایگاهی برای رویدادهای فرهنگی و صنایع دستی باشد. 

 مهدی آقابراری روز شنبه 12 خرداد 1403 در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و خوراک که تا 27 خرداد  1403 در محل کاروانسرای شاه عباسی کرج برپاست، گفت: هنرمندان زبر دستی از سراسر کشور در کرج زندگی می کنند که لازم است مجموعه ای جامع و فاخر برای ارائه آثار هنرمندان وجود داشته باشد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج گفت: یکی از این ظرفیت‌ها کاروانسرای شاه عباسی است که می تواند محلی بسیار خوب برای رویدادهای صنایع دستی باشد. 

او ادامه داد: آثار تاریخی کرج می‌توانند بهترین گزینه برای این منظور باشند که در کنار جذب گردشگر  می‌توانند به عنوان محل عرضه محصولات هنرمندان مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.  

آقابراری افزود: استان البرز و شهرستان کرج دارای پیشینه و قدمتی کهن است که نیازمند شناساندن و معرفی به مردم در سراسر ایران است و استفاده از ظرفیت‌های بناهای تاریخی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی می تواند به رونق اقتصاد گردشگری و همچنین حمایت از هنرمندان بینجامد.

کدخبر: 1763