پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 14:15

واکسن دامی موسسه رازی به ازبکستان می رود

تعامل علمی ایران و ازبکستان در موسسه سرم سازی رازی انجام شد.

آیین باور - با هدف افزایش تعاملات علمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی و کشور ازبکستان این هیات از شعبه این موسسه در جنوب کشور بازدید کرده و متقاضی واکسن های دامی موسسه رازی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آیین باور به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه شیراز، هیاتی ۱۰ نفره از بخش شیلات و آبزیان کشور ازبکستان با حضور در موسسه رازی شعبه شیراز، ضمن بازدید از این شعبه با علی شیرازی نژاد رئیس مجموعه، مدیر بازرگانی موسسه رازی، مدیرانی از شیلات، دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی استان فارس دیدار و‌ گفت وگو کردند.

علی شیرازی نژاد، رئیس شعبه شیراز در این دیدار ضمن معرفی زیرساخت ها و توانمندی های موسسه رازی، هدف از برگزاری این نشست را آشنایی با ظرفیت های موسسه رازی به عنوان مرکز تولید انواع واکسن های پزشکی و دامپزشکی دانست که می تواند تبادلات هر چه بیشتر علمی و اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

ابوالفضل معارف وند، مدیر بازرگانی موسسه رازی نیز در این دیدار که با هدف همکاری برای اجرای مشترک طرح‌ها و پروژه هایی در حوزه‌های شیلات، دام و طیور و نیز فروش واکسن های تولیدی موسسه رازی برگزار شد، به بیان مطالبی در خصوص تولید فرآورده های بیولوژیک این مجموعه مانند واکسن های انسانی و دامی پرداخت.

گفتنی است پس از این دیدار و گفت وگوها، ازبکستان متقاضی واکسن های دامی موسسه رازی شد.


کدخبر: 1778