پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 14:23

حوزه هنری البرز از تولید تئاتر پشتیبانی می کند

موضوعات عناصر هویت استانی، پیشینه، شخصیت ها، مشاهیر، وقایع و مکان ها از سال ۱۳۴۰ تاکنون

آیین باور - دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز اعلام کرد: ز اجرای عمومی تئاتر و حضور نمایشی در جشنوارهای تئاتر حمایت می کند.

به گزارش آیین باور به نقل از اطلاعیه ارسالی دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز، این حمایت در سال ۱۴۰۳ جهت تهیه کنندگی و تولید آثار نمایشی فاخر صورت گرفته و همچنین اجرای عمومی تئاتر و حضور نمایشی در جشنوارهای تئاتر در ۶ ماهه اول و دوم سال را شامل می شود.

این دفتر از چهار اثر شاخص صحنه ای، چهار اثر خیابانی و دو اثر کودک و نوجوان بر اساس سرفصل های اصلی فعالیت های حوزه هنری استان البرز بر مبنای سند زیست بوم با موضوعات مشخص شده حمایت می کند.

حوزه هنری البرز در موضوعات عناصر هویت استانی، پیشینه، شخصیت ها، مشاهیر، وقایع و مکان ها از سال ۱۳۴۰ تاکنون، سبک زندگی ایرانی اسلامی با توجه ویژه به حجاب و عفاف، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و محور مقاومت در قالب های زندگی نامه شهدا و رویداد های استان در سه دوره حمایت خود را اعلام می کند.

هنرمندانی که تمایل به همکاری با مجموعه حوزه هنری را دارند می توانند تا تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ آثار خود را جهت بررسی به واحد نمایشی حوزه هنری استان البرز تحویل دهند. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت https://formafzar.com/form/z7btu مراجعه کنند.




کدخبر: 1779