پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 15:14

اساسنامه ۳ سازمان شهرداری کرج تصویب شد

اساسنامه‌های سازمان‌های آرامستان‌ها، مشاغل شهری و سازمان قطار شهری کرج برسی شد.

آیین باور - عمار ایزدیار در پایان  جلسه ۱۶۷ رسمی شورای اسلامی شهر گفت:  اعضای شورا اساسنامه‌های سازمان‌های آرامستان‌ها، مشاغل شهری و سازمان قطار شهری کرج را که قرار است در آینده نزدیک بر مبنای ماده ۸۴ قانون شهرداری‌ها، به صورت مستقل اداره شوند، بررسی و تصویب نمودند.

ایزدیار افزود: اساسنامه های سازمان‌های یاد شده از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شورای اسلامی شهر ارسال شده بود.

سخنگوی شورای شهر کرج افزود: در جلسه امروز که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج،  شهردار، معاونین و مدیران شهرداری، رئیس و مدیران سازمان قطار شهری کرج برگزار شد، اقدامات سازمان قطار شهری در سال ۱۴۰۳ و برنامه‌های پیش روی سازمان در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان بررسی گردید.

ایزدیار میزان پیشرفت پروژه قطار شهری را در مجموع ۵۱/۶ درصد اعلام کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی ایستگاه شهید سلطانی به ۷۴/۷۴ درصد رسیده است و همچنین تست گرم مترو تا ایستگاه شهید سلطانی نیز در هفته گذشته انجام شده است و در آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تاکنون ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه قطار شهری کرج تزریق شده است که پیشرفت پروژه از جمله ۱۰ هزار تن آرماتوربندی و ۸۵ هزار متر مکعب بتن ریزی را به دنبال داشته است.

ایزدیار در پایان افزود: راه اندازی شرکت بهره‌برداری متروی کرج، پیگیری ورود رام دوم قطار شهری از تعمیرگاه و همچنین بهره‌برداری از ایستگاه‌های میانی در برنامه مدیریت شهری کرج است.

کدخبر: 1783