سه‌شنبه، 22 خرداد 1403 - 22:42

ماشین آلات جدید در راه مدیریت پسماند

نوسازی و تعمیرماشین آلات در برنامه های پیش روی مدیریت پسماند کرج است.

آیین باور- رئیس سازمان مدیریت پسماند کرج از نوسازی و تعمیرماشین آلات سازمان در برنامه های پیش رو خبر داد و گفت: دراین میان بودجه و مصوبه تعریف شده در شورای محترم اسلامی شهر کرج مبنی بر خرید ماشین آلات نیز پیگیری خواهد شد. 

 محمدرضا قربانی، رئیس این سازمان در حاشیه بازدید از بخش موتوری سازمان و ماشین آلات، با اشاره به اینکه این بخش از ظرفیت سازمان به صورت مستقیم در شرایط خاص و بحران ها به شهروندان خدمات ارائه می‌کند، اظهارکرد: ارائه خدمات، در شرایطی همچون بارش شدید باران و یا فرونشست زمین با هدف برطرف کردن چالش موجود توسط ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند اجرایی می‌شود. 

رئیس سازمان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای حضورم سعی خود را بر این داشته تا نظرات و انتقادات پرسنل را بررسی کرده و در راستای رفع چالش‌ها اقدام شود، ادامه داد: این امر در بخش موتوری و عوامل زحمت کش این حوزه نیز ادامه دار خواهد بود. 

قربانی تصریح کرد: تلاش داریم با تعمیر ماشین آلات قدیمی بتوانیم خدمات رسانی خود را بیشتر و بهتر انجام بدهیم. 

وی یادآور شد: در این میان مصوبه شورای محترم اسلامی شهر کرج مبنی بر خرید ماشین آلات جدید وجود دارد که پیگیری تحقق و اجرای آن نیز به صورت جدی خواهیم بود. 

گفتنی است؛ فاز نخست ماشین آلات اعم از؛ بیل مکانیکی- چرخ زنجیری پیکور دار - دو دستگاه لودر پنج نیم تن به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد تومان خریداری شد.

کدخبر: 1803