الگوی کشوری آبفا البرز در هوشمندسازی
هوشمند و شفافسازی فرآیندها، سلامت رفتار سازمانی و رضایت ذینفعان را تضمین میکند.
آیین باور – طی سفر یکروزه محمد محمدزاده، مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو، و کریم محرمیراد، مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور، اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان البرز در حوزه بازرسی، پاسخگویی به شکایات و شفافسازی فرآیندها مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش آیین باور، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آبفا البرز، با اشاره به دستاوردهای سه ساله شرکت، گفت: «اقدامات ما شامل تأمین و توزیع آب شرب پایدار، تصفیه فاضلاب و تولید پساب بهداشتی، هوشمندسازی تأسیسات، کاهش هدررفت آب، اصلاح و توسعه شبکه توزیع، افزایش ظرفیت تولید و تابآوری شبکه، و اجرای طرح شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز است.»
وی افزود: «فرایندهای منابع انسانی، شایستهسالاری، جانشینپروری و ایجاد وفاق سازمانی نیز از جمله برنامههای کلیدی ما برای ارتقای بهرهوری و رضایتمندی کارکنان است.»
در ادامه، محمدزاده اقدامات شرکت آبفا البرز را قابل تحسین دانست و تأکید کرد: «تجربه نشان داده است که هوشمندسازی و شفافسازی فرآیندها، سلامت رفتار سازمانی و رضایت ذینفعان را تضمین میکند.»
همچنین محرمیراد، ضمن قدردانی از تلاشهای مدیریت و کارکنان شرکت، اظهار داشت: «عملکرد آبفا البرز میتواند به عنوان الگوی کشوری در صنعت آب و فاضلاب مورد توجه قرار گیرد.»
در این سفر، مدیران وزارت نیرو از دفتر ارتباط با مشتریان (۱۲۲)، تصفیهخانه آب شماره سه کرج، ساختمان مدیریت بحران در حال احداث، مرکز راهبری تأسیسات و پروژههای در حال اجرای شرکت بازدید کردند و در نشستی با مدیرکل بازرسی استان، درباره راهکارهای بهبود عملکرد و توسعه سامانههای هوشمند گفتوگو کردند.
کدخبر: 3261
تعداد بازدید: 1898